مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 17:002022-11-19سياسي

بیش از 183 هزار نفر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان خراسان رضوی هستند


مدیر سابق صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان رضوی با اشاره به اینکه بر اساس آمارها تا شهریور سال جاری بیش از 183 هزار نفر عضو این صندوق هستند، - مدیر سابق صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان: بیش از 183 هزار نفر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان خراسان رضوی هستند ایسنا/خراسان رضوی مدیر سابق صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان رضوی با اشاره به اینکه بر اساس آمارها تا شهریور سال جاری بیش از 183 هزار نفر عضو این صندوق هستند، گفت: خراسان رضوی رتبه دوم کشور را از نظر تعداد بیمه شدگان این صندوق به خود اختصاص داده است.

محمود کاظمی امروز، 28 آبان، در مراسم تودیع و معارفه مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان رضوی که با حضور مدیر عامل کشوری این صندوق برگزار شد، اظهار کرد: این صندوق از سال 84 شکل گرفته است.

همچنین از سال 92 تا 98 میانگین هزینه درآمد خانوار روستایی بیشتر از درآمد آنان بوده است.

بر اساس آمار میزان پس انداز خانوار روستایی در استان منفی است و خراسان رضوی جزو استان هایی است که درآمد خانوارهای روستایی در آن بسیار پایین است.

مدیر سابق صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان رضوی بیان کرد: بر این اساس در سال 1400 بیش از 15 هزار و 300 بیمه شده ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 183 هزار نفر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان خراسان رضوی هستند

بیش از 183 هزار نفر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان خراسان رضوی هستند